Zavolajte nám
+421 908 913 604

REKLAMÁCIA:


Ako na to?

Po obdržaní tovaru, prosím, skontrolujte neporušenosť obalu. Ak je poškodený, reklamujte to priamo u prepravnej spoločnosti na mieste. Doma poriadne prekontrolujte balíček (množstvo, či je v poriadku, či je dodaná správna látka a prípadné vady látky). Ak zistíte chybu, v prvom rade nám napíšte na info@textilstar.sk (nie vždy vieme odpovedať na hovor). Popíšte nám vadu a nezabudnite priložiť fotografiu. Ozveme sa najneskôr do 48 hodín.

Reklamácia alebo odstúpenie od zmluvy?

Látky sú strihané na mieru, takže nie je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. Možná je iba reklamácia - diera v látke, chyba tlače, iné množstvo. Nemožno odstúpiť od zmluvy z dôvodu nespokojnosti s odtieňom, veľkosťou vzoru a podobne.

Ak nájdete na látke dierku, chybnú tlač a podobne, ide o reklamáciu. Prosíme, odfoťte nám vadu a zašlite mailom. Všetky reklamácie sa snažíme vyriešiť k spokojnosti zákazníka výmenou tovaru, vrátením peňazí alebo dohodou na zľave.

Nakoľko tovar od výrobcu k nám prichádza vo väčších množstvách, je možné, že prípadné chyby tlače alebo materiálu prehliadneme. Snažíme sa robiť všetko preto, aby sa to nestalo, ale sme tiež iba ľudia. Prosíme preto o zhovievavosť. Určite vždy všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.

Stuhy, popruhy, gumy sú dodávané často s prestrihom. Snažíme sa o dodanie bez prestrihu v celku, ale nie vždy je to možné. Materiály je potrebné vždy predprať. Pri prvom praní môžu púšťať farbu. Vždy treba rátať so zrážanlivosťou.

Ušpinený materiál sa snažíme strihať nad rámec objednaného množstva. Malé vyprateľné fľaky nie sú predmetom reklamácie.


Kompletné znenie Reklamačného poriadku nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.